Aiforsite logo for testing dark background

Tekoäly valloittaa rakennusalan – Aiforsite lanseeraa rakennetun ympäristön Wendy AI -tekoälyn tuotantoversion

HELSINKI, 14.MARRASKUUTA 2023

Rakennetun ympäristön tekoälyratkaisujen tarjoaja Aiforsite ilmoittaa ylpeänä Wendy AI:n lanseerauksesta. Wendy AI on innovatiivinen tekoälytyökalu rakennusalalle. Se on suunniteltu auttamaan rakentamiseen liittyvissä tehtävissä tarjoamalla tukea esimerkiksi projektinhallinnassa, resurssien seurannassa, data-analyysissä sekä se auttaa tehostamaan toimintaa ja rakennusprojekteja automatisoimalla ihmisten tehtäviä.

Wendy AI mahdollistaa näkyvyyden kaikkeen rakennusprojektiin liittyvään dataan yhden käyttöliittymän kautta ja tuottaa automaattisesti muun muassa työmaan viikkoraportit.

Mikä on Wendy AI?

Wendy AI on innovatiivinen tekoälytyökalu rakennusalalle. Se pystyy käsittelemään BIM-malleja, hakemaan tuotetietoja mallista ja linkittämään siihen muita tietolähteitä.

• Wendy AI:n avulla voidaan tarkistaa ja analysoida muutoksia suurissa tiedostomäärissä, ja niiden vaikutuksia erilaisiin dokumentteihin, kuten tarjousasiakirjoihin ja sopimuksiin.
  • Wendy AI tarjoaa myös reaaliaikaisen tilannekuvan työmaasta. Se esittää tiedot selkeästi reaaliajassa esimerkiksi kuvina, aikatauluina ja olosuhteina.
  • Wendy AI:n tietolähteiksi voi integroida asiakkaan käytössä olevat projektipankit ja kolmansien osapuolien sovellukset. Tämä yksinkertaistaa käyttäjäkokemuksen yhdeksi älykkääksi käyttöliittymäksi, josta käyttäjä saa kaiken tarvitseman tiedon.
  • Wendy AI:lle voi antaa tehtäviä, jolloin se automatisoi käyttäjän omia rutiineja kuten analysointia, raportointia, aikataulun päivittämistä, työmaahavaintoja ja urakoitsijoiden ohjeistuksia.
  • Wendy AI koostaa näistä tiedoista raportteja, joita se voi lähettää ja tehdä hälytyksiä automaattisesti.
  • Lisäksi Wendy AI keskustelee käyttäjän kanssa rakennetun ympäristön asioista relevantilla tavalla.

Sen tietopohjana on strukturoitu ja järjestetty kokoelma tietoa, jota Wendy AI käyttää tarjotakseen käyttäjille relevantteja, tarkkoja ja hyödyllisiä vastauksia. Tämä tietopohja on linkitetty kontekstiin, jolloin Wendy AI osaa räätälöidä vastauksensa tilanteen ja käyttäjän tarpeiden mukaan.

Wendy AI on työkalu, joka tehostaa ja automatisoi työprosesseja sekä auttaa ratkaisemaan rakennusalan haasteita.

Ilmoittaudu mukaan Wendy AI -lanseeraustilaisuuteen

Aiforsite kutsuu kaikki rakennusalan ammattilaiset ja median edustajat Wendy AI -lanseeraustilaisuuteen, joka järjestetään 28. marraskuuta 2023 klo 8:30-10:00 Urban3 -ekosysteemitilassa (Lapinlahdenkatu 16, 00180 Helsinki). Tapahtumaan voi osallistua myös virtuaalisesti.

Tilaisuudessa sinulla on mahdollisuus:

• kokeilla Wendy AI:n käyttöä.
  • kuulla tosielämän asiakascase-esimerkkejä Wendy AI:n soveltamisesta käytännössä.
  • päästä keskustelemaan tekoälyn mahdollisuuksista rakennetussa ympäristössä aamupalan äärellä muiden ammattilaisten kanssa.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Aiforsite ja KIRAHub. Tapahtuman tarkan ohjelman julkaisemme pian.

Ilmoittaudu alla olevasta linkistä.

Tietoa Aiforsitestä

Aiforsite on rakennetun ympäristön IoT- ja tekoälyratkaisujen tarjoaja. Yhtiön missiona on auttaa rakennusalan yrityksiä parantamaan tuottavuuttaan ja tehokkuuttaan tekoälyn avulla.

Jaa sosiaalisessa mediassa.